Du er her. #1 - Foreningswebsite > Aktiviteter > Skydning

Riffelskydning  STOLD 2018

Har du tjek på de lange hold ?

Lørdag d. 11. august 2018 vil riffelbanen på Stold være åben for skydning på 300 m. Vi åbner kl. 12.00 med indskydning på 100 m. Cirka kl. 13.00 – 13.30 rykker vi på 300 m hvor der vil være god tid til træning og konkurrence mellem skytterne. Vi vil tænde op i grillen under skydningen på 300 m banen med lækre grillpølser og brød. Indskrivning senest kl. 15.00.

Prisen for hele arrangementet er kr. 100,00 (skydning og pølser). Der kan købes drikkevarer på banen.

Mød frisk op til denne skydedag på riffelbanen på Stold, så vi kan se om skydning på de lange hold skal være en tilbagevendende begivenhed. Alle er velkomne.

Af praktiske hensyn må du gerne tilmelde dig arrangementet via SMS på 20472128

Kontakt: Johnny Petersen mobil 20472128

Skydebanen har åbent på følgende dage (bemærk der er dage med både 100m og 200m):

21/4               kl. 12-16        Indskydning og træning 100 m

6/5                 kl. 10-14        Indskydning og træning 100 + 200 m

10/6               kl. 8-12          Indskydning og kombiskydning (haglbane 12-16)

11/8               kl. 12-16        Indskydning og træning 100 m

25/8               kl. 10-14        Indskydning og træning 100 + 200 m

Af hensyn til hjælperne på banen er mødetid for skytter inden for den første halvanden time af den annoncerede skydetid. Kommer man senere kan der være pakket ned. Ellers ring til formanden for riffeludvalget Johnny Petersen mobil 20472128. HUSK HØREVÆRN, JAGTTEGN OG VÅBENTILLADELSER. Alle er velkomne.